tirsdag den 29. april 2014

Project: Scarf

Jeg synes ikke Brøndbys officielle halstørklæder er specielt fede - derfor har jeg designet mit eget. Det var egentlig meningen, at det kun skulle være til mine venner og jer, men andre kan jo ligeså godt få tilbuddet også.

Prisen bliver 90 kr. stk. uden fragt. I kan enten afhente det på min adresse i Rødovre eller på stadion i forbindelse med en hjemmekamp. Skal jeg sende det, bliver fragten lagt oveni prisen.

Der er ingen profit i det for mit vedkommende. Skulle der være så stor efterspørgsel at mængderabatten øges, vil priserne blive sat tilsvarende ned. Allerede nu har jeg afsat flere end forventet, så forhåbentlig kan prisen komme endnu længere ned end de 90 kr.

Der går mellem tre og fire uger fra jeg har afgivet bestillingen, til de er fremme. Jeg har ikke bestilt endnu, da jeg ikke vil brænde inde med alt for mange usolgte halstørklæder.

Det er maskin-hæklet, så det bliver naturligvis en lille smule pixeleret. Enderne - fringes på engelsk -  bliver den samme blå som striben.

Her er for- og bagside:


Send mig en mail på Haddifax(a)ymail.com, hvis du vil have fingre i et af halstørklæderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar