torsdag den 30. september 2010

Vote or die!

Her til aften så jeg, lidt af tvang - indrømmet, et afsnit af DRs serie om kendte danskere der laver slægtsforskning. Jeps, det lyder røvsygt, men det er ganske underholdende.

Onsdag aften var det den kære Nikolaj Coster-Waldau, der var i vælten. Han er jo, hands-down, en decideret smuk mand. En af mine gamle venner sad altid og pointede smukke mænd ud - uden at han i øvrigt var til den side overhoved. Man kunne sidde og se et afsnit af CSI i fred og ro, for pludselig at høre udbruddet "Kæft, han er sgu en flot mand ham Warrick!".

I hans ånd, og inspireret af Nikolajs adonis-ansigt, vender jeg mig nu mod mine læsere! Hvem er verdens smukkeste mand?

For at svare på spørgsmålet, har jeg formuleret en lille poll. Hurra, Haddifax bliver interaktivt!

Der er vel reelt kun tre der er med i opløbet, men hvem af dem er smukkest?



Nikolaj Coster-Waldau

















George Clooney

















Steen Nedergaard



















STEM!

Hvem er smukkest?















View Results

Ingen kommentarer:

Send en kommentar