fredag den 10. juni 2011

Spiller-quiz, part I

Fordi I allesammen har taget så godt mod mine vidunderlige quizzer, og fordi jeg stadig er i svime over, at Sporten.dk nu følger min twitter, har jeg en ny quiz klar.

Denne gang er det spillere og trænere der skal gættes - aktive som pensionerede. Princippet er stort set det samme som i de foregående tilfælde. Det hele foregår på dansk, og det er oftest ordlyden der er den vigtigste. I skal udelukkende gætte personens mest kendte navn. Altså eksempelvis "Bergkamp" og ikke "Dennis Bergkamp".

For at gøre det lidt nemmere, har jeg placeret et lille flag i hjørnet - det er personens nationalitet. Jeg vil komme med en ny quiz i denne serie hver fredag. GO!







2 kommentarer:

  1. taribo west

    backenbauer

    z. boban

    den øverste er jeg sgu blank

    hilsen gud

    SvarSlet
  2. OMG! Jeg vidste ikke, at du fulgte min blog, Hr. Allan Ravn!

    SvarSlet