mandag den 27. juni 2011

Lady Gaga

Hvad er det mest viste indlæg på Haddifaz.blogspot.com? Er det monstro en af de forholdsvis populære fodbold quizzer? Eller måske mit mindeværdige indlæg om mavetasker? Nope, det er skam den noget kedelige Vote or Die.

Men hvorfor? Er folk bare sindssygt interesserede i at deltage i min vidunderlige afstemning? Er de blevet trætte af at lytte til Lady Gaga? Svaret er bedrøveligt. De mange besøgende er skide ligeglade med min blog og indholdet på den. De viser sig, at de billeder der ligger i indlægget, af Coster-Waldau og Clooney, bliver klikket vildt meget på via googles billedsøger.



Som den opportunist jeg nu engang er, skal det da udnyttes til fulde. Derfor handler dette indlæg Lady Gaga. Det er med andre ord optimeret til at poppe frem, hvis du søger på Lady Gaga på google. Det er i øvrigt også derfor der står Lady Gaga så mange gange i teksten - det er nemlig sådan, at jo flere gange jeg skriver Lady Gaga, jo højere vil google indeksere dette indlæg.

Men bare det at skrive Lady Gaga er naturligvis ikke nok i sig selv. Vi skal jo også have billeder af den kære, lille kødtøjs-bærende Lady Gaga. Så derfor præsenterer jeg mit lille galleri af crazy Lady Gaga billeder:


Lady Gaga i sort
Lady Gaga i pink


Lady Gaga drikker the
Lady Gaga spiser en bikube

Lady Gaga som Sauron
Lady Gaga bruger hånd som kikkert -smart!


Nu har vi vist allesammen fået Lady Gaga på tværs, så jeg lover at det er sidste gang jeg overhoved nævner Lady Gaga på min blog igen. Hendes navn og rygte, altså Lady Gaga, skal kun lige bruges på at booste mine besøgstal, så jeg kan prale overfor min ven. Help me, Lady Gaga!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar