tirsdag den 27. april 2010

Boom boom wtf?!

Jeg ved godt, at I tørster efter fede nyheder om mit ultra-spændende, høj-intense og out-of-this-world crazy style liv. Desværre har dagen i dag ikke budt på de store begivenheder. Jeg gennemførte Dragon Age, spiste kanelsnegle og lavede php.

Sidstnævnte var egentlig slet ikke så slemt. Når man lige får sat sig ned og koncentreret sig, så er det jo egentlig ganske hyggeligt at sidde at nørkle med. Der er simpelthen ikke det problem man ikke kan løse ved hjælp af php og mysql, og alle burde egentlig give sig selv den gave det er at mestre disse discipliner. Jeg tog mig selv i at le uhæmmet da jeg lavede en tabel i min database, og klukke fornøjet da mine echo'er tonede frem på skærmen. Sikke et vidunderligt tidsfordriv. Jeg får nok ikke spillet så meget Playstation de næste mange måneder, med alt den kodning jeg nu vil kaste mig over.

Det bedste ved at kunne kode er jo næsten, at man konstant har brug for det i dagligdagen. Er denne avokado moden? Php har svaret! Hvordan laver man en brødbudding? Php har svaret! Hvor gammel bliver en ræv? Php har ikke svaret, men det har mysql! Det er så fucking brugbart, people!

Nå, her er en ganske sjov video af en meget, meget sær ung mand, der synger sin egen version af "Boom Boom Pow". Læg især mærke til, hvordan han i dén grad nailer Fergie - DAJM!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar