tirsdag den 13. april 2010

Facebook fun

Uha, det er ved at være et stykke tid siden, jeg sidst fik sendt en krøllet tanke ud i blogospsheren. Her kommer et lille stykke fornøjeligt halløj, indtil jeg finder noget fornuftigt at blogge om. Ok, det vil nok aldrig ske, men så kan I betragte denne lille sag som en godbid, indtil jeg gider skrive noget længere.

I øvrigt er SidneyLise-bloggen blevet hacket, så I kan alligevel ikke flygte fra mig!

Nå, dagens sjove indslag er fra vores allesammens Facebook! Det er en gruppe jeg faldt over. Personen der har oprettet den staver som et ondt år, men det er måske bare for at understrege pointen af gruppen?

7 gode grunde til at Peter Plys skal forbydes for børn og unge
Nu syndes jeg vi alle skal bakke op om at der skal være minder stoffer i blandt os i Danmark, derfor syndes jeg at vi skal forbyde Peter plys fordi den opfordre de unge at til at tage stoffer her er 7 gode grunde

VIGTIGT: 7 gode grunde til at Peter Plys skal forbydes for børn og unge, da den opfordrer til stoffer:

1. Æsel, altid doven, umotiveret og ligeglad = Hash.

2. Grisling, altid bange, ser syner og lider af forfølgelses vanvid = Svampe.

3. Ninka, vil have alt (det mit, det mit) har oven i købet stor næse = Kokain.

4. Jacob tror han kan tale med dyr = Ecstasy.

5. Tigerdyr, springer rundt, står aldrig stille og bliver aldrig træt = Amfetamin.

6. Peter Plys, altid ved siden af sig selv, elsker søde sager og fantasien grænser til det uendelige = LSD

7. Ugle, er alt for klog og hjælper andre med deres problemer = Dealer


håber alle vil være med til at bakke op om at Peter plys skal ud af børene programmer da dyrene er påvirket at stoffer!!!!

Dét er sgu da sjovt!

1 kommentar:

  1. haha

    http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/519/39.472/

    SvarSlet