fredag den 23. april 2010

Torsdagen fra Helvede

Det er ved at være længe siden, at jeg sidst smed et indlæg på bloggen. Det er der en meget god grund til, og den vil jeg komme ind på senere.

Først vil jeg beskrive dét, der er folkemunde vil gå over i historien som Torsdagen fra Helvede. Nej, der var ingen der døde, og nej, der er heller ikke nogen, der er døende. Men derfor kan den altså godt være ret fåcked alligevel!

Her er setuppet:

Jeg vågner torsdag morgen, og smiler til verden. Jeg glæder mig usvigeligt til fredag, for der skal jeg til Rom. Sammen med en sød ven, har jeg planlagt en fodboldtur til Italiens hovedsted. Vi skal afsted fredag morgen, hjem mandag formiddag. I mellemtiden skal vi nyde foråret i Rom, og se det største derby i Italien - Lazio-Roma. Dem der ved lidt om fodbold, vil vide at det er en ganske speciel kamp.

Nå. Jeg vågner altså. Tager til ITU. Laver lidt PHP. Tager hjem. På vej hjem tjekker jeg lige pol.dk på min iPhone. Askesky fra Island bevæger sig ind over Norge, og lukker flytrafikken. "Ha Ha... Norge" tænker jeg.


Da jeg endelig lander derhjemme, kommer bomben så. Når lige at smide tasken, da min ven ringer. Al flytraffik over Danmark er suspenderet, siger han. Vi kommer ikke afsted i morgen, siger han. Ha ha, siger jeg, idet jeg er helt sikker på, at manden laver sjov. Det gør han så ikke, og min humør daler til et niveau der svarer til Flemming "Bamse" Jørgensens fedtprocent, efter han begyndte at drikke Cocio Light.

Jeg havde virkelig glæder mig, men jeg forblev positiv. Jeg kom ikke til Rom, men så kunne jeg jo glæde mig til Brøndby-AGF, som jeg ellers var gået glip af. Javel, ikke helt det samme, men man skal jo se på de lyse sider. En anden ting jeg holdt lidt fast i den forfærdelige torsdag, var aftenkampen mod Nordsjælland. Her var chancen for, at få sparket lidt positive vibes ind i kroppen. Samtidig har jeg en expekt-kupon hvor jeg står til at vinde 500 kr. - hvis altså Brøndby lige vinder.

Det gjorde de så fucking ikke. Jeg kom ikke afsted til Rom, og jeg "mistede" 500 bucks. Fuck! I ren selvmedlidenhed købte jeg en Playstation 3, og det er derfor jeg ikke har haft så meget tid til at skrive herinde.

First I was like...

...but then I was like...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar