lørdag den 27. marts 2010

Blog off!

Nu har jeg jeg budt min kære læser på et par sure rants de sidste par dage, og nu synes jeg vi trænger til noget andet. Derfor er her en lille guide til et par andre danske blogs på nettet, som jeg finder interessante.

Sidneylise
De to fashion-duller er ikke til at komme udenom. Jeg opdagede dem i forbindelse med mit studie (det er vist online-versionen af "jeg læser det kun hos frisøren"), og mit umiddelbare indtryk var ikke videre positivt. Det er det sådan set stadig ikke, men jeg kan ikke lade vær med at tjekke den regelmæssigt anyway. Jeg ved ikke helt hvorfor, men de kan altså et eller andet.

Jeppesen
Jeg har beskrevet ham før herinde. Som nævnt, har jeg aldrig brudt mig synderligt om manden, men han skriver altså en god blog. Hvis man er til bidende sarkasme, og larmende arrogance så vil man sætte pris på Michael Jeppesen.

Kapster2
Måske Danmarks pinligste blog. Jeg har aldrig mødt Kapster IRL, men hold da op hvor har jeg allerede dannet mig en mening om manden. Bloggen omhandler københavner-singlen Kasper D. Jensens kærlighedsliv. Forvent ekstreme mængder pathos og litervis af selvmedlidenhed. Manden er vist omkring de 30, men vi befinder os i et teenage-hjerte-smerte-univers. Når du har læst den post jeg har linket til, vil du vide hvad jeg mener.

Medieblogger

Hvis du er en lille nørd, der er vild med især de "nye" digitale medier, så er dette en must-know-blog. Hvis du vil spille smart med din overlegne blære-viden om medier, er dette det perfekte sted at tanke op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar