tirsdag den 30. marts 2010

Danskernes dumhed

Det var ikke meningen, der skulle komme flere rants fra mig i denne uge - men hvad fuck. Jeg bliver simpelthen så provokeret, når jeg ser klip som dette:


Det er jo til at blive syg af. Vi danskere får de helte og idoler vi fortjener, og i øjeblikket dyrker vi åbenbart gladeligt det totalt hjernedøde. Vi kan allesammen lide at grine af andres dumhed, og fred med det. Trenden er ikke ny, men jeg føler alligevel aldrig det har været så slemt som nu. Sidney Lee er alle steder efterhånden, og ellers er Paradise-deltagerne lige i hælene på ham. Selvfølgelig betragter mange dem som harmløse klovne, som vi allesammen kan grine af. Problemet er, at jeg bliver i tvivl om hvorvidt yngre mennesker har samme distance.

Jeg kommer helt sikkert til at lyde gammel og forstokket, men er det virkelig den slags mennesker vores børn skal se op til?

1 kommentar:

  1. Ud fra den bedømning skal jeg da helt klart se filmen.

    SvarSlet