lørdag den 20. marts 2010

Mo music + Chatroulette part II

Hey unger.

Weekenden står i musikkens tegn her på Haddifax.blogspot.com. Som saglige Marsk Stig altid sagde: At lytte er at leve. Derfor har jeg linet et lækkert lille set op for jer, men først giver jeg lige en lille heads up om forskelligt shit.

Mit lille eventyr på Chatroulette var et ganske populært feature. Så populært åbenbart, at min rapportage blev TOTALT ripped off! Jeg taler naturligvis om børnebloggerne på Sidneylise.com. Få timer efter jeg havde lagt mine erfaringer om Chatroulette online, smider tøserne en meget lignende artikel på. Coincidence? Oh, I think not! Men igen, måske skulle jeg bare tage det som et skulderklap...

Anywho, den anden dag var jeg så på rouletten igen (det kalder jeg siden nu). Faktisk denne gang med min ven, lad os kalde ham Bobby. Bobby og jeg fucker lidt rundt, og skriver med forskellige weirdoes. Pludselig render vi så ind i "Robert". Robert er en sort ung mand, der ligger i en motel-seng med en pude, og en FUCKING GUN!

Jeg skriver lidt plat-amerikansk til ham, i retning af "put that shit away dude" og "stop clowning with that toy-shit". Robert beviser så, at det er en ægte gøp ved at skille den ad, og vise fucking bullets and all. Resten af vores chat tilbragte Robert så med pistolen skiftevis for tindingen og panden. Scary shit. Han var i øvrigt Air Force Officer - hvad helvede det så end er?

Ovenpå den noget skræmmende snak med Robert, fik i heldigvis fat i Matheo fra Milano. På dette tidspunkt virkede vores kamera ikke, så Matheo kunne ikke se os. På ægte italiensk dario manér, er hans første spørgsmål naturligvis "U female?". Klart nok, tænkte vi. Vi fucker lidt med Matheo! Han opdagede dog hurtigt, at vi ikke var female, da jeg skrev at han var "cute like gigi buffon" - piger i Italien kender åbenbart intet til bold?

Nå, jeg rambler! Det skal handle om musik og jeg har tre lækre godbidder til jer. De to sidste er klassikere, men den første er lidt semi-fresh. En parodi på Fireflies som egentlig er meget sjov.







God weekend, og husk altid at tage det gode med det onde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar